Annick

Annick is een lief en rustig meisje. Ze is graag actief bezig en vindt het leuk om dingen samen te doen, zeker als het buiten is. Ze houdt ook erg van zwemmen. In de tuin vindt ze het leuk om de bladeren te vegen. In de zomer vind je Annick vaak op de schommel.

Olav

Olav is een vrolijke jongeman en geniet van het leven. Hij is groot fan van de voetbalclub Feijenoord en bezoekt regelmatig wedstrijden met zijn vrienden van Stichting Bont. Ook trapt hij graag zelf een balletje bij zijn club Excelsior ‘20 in het G-elftal.

Julianna

Julianna is een vrolijke en sociale jongedame. Ze spreekt graag af met haar vriendinnen en haar vriendje om gezellig met elkaar te zijn. Ze is gek op dansen, bowlen en uit eten gaan. Julianna is betrokken en heeft altijd een troostend woord als iemand dat nodig heeft.

Cheyenne

Cheyenne is een zacht en verlegen meisje dat houdt van muzikale Tv-programma’s. Haar hobby is dan ook zingen. Ook zit zij op paardrijden en het liefste op een groot lief paard. Ook maak je haar blij met het spelen van allerlei spellen! Cheyenne vindt het erg leuk om boodschappen te doen.

Sabine

Sabine is een lief en gevoelig meisje. Ze is een groot fan van Feyenoord en alles wat met voetbal en andere sporten te maken heeft. Ze voetbalt zelf ook bij het G-team van Excelsior ‘20. Naast voetbal houdt Sabine erg van Nederlandstalige muziek. Verder is ze graag met haar vrienden bij Stichting Bont.