Bestuur

De rechtsvorm van ons ouderinitiatief is een stichting, met als naam Stichting Villa Goed. We hebben drie bestuurders aangesteld voor de stichting. De initiatiefgroep als geheel is echter actief betrokken in deze opstartfase. Voor de oudervergaderingen wordt vooraf een agenda verstuurd en na afloop worden notulen opgemaakt.

ANBI en Beloningsbeleid

Stichting Villa Goed heeft de ANBI status. Het RSIN nummer van Stichting Villa Goed is 864722229.

ANBI-formulier Villa Goed 2023

Financiële verantwoording

Villa Goed Jaarverslag 2023

Het beloningsbeleid

De bestuursleden van Stichting Villa Goed ontvangen geen beloning. Onkosten voor het werven van gelden kunnen wel vergoed worden.

Meerjarenbeleid

In bijgaand document is ons meerjarenbeleidsplan opgenomen met daarin onder andere de manier waarop Stichting Villa Goed geld werft, het beheer en de besteding van het vermogen van de stichting.

ANBI Beleidsplan Stichting Villa Goed

De kwaliteit en beheersing van de stichting hebben wij onder meer op volgende wijze vorm gegeven:

• Bestuursleden met integriteit hoog in het vaandel
  • Bestuur omvat financieel ervaren en deskundige leden
  • Toezichtsorgaan op het bestuur
  • We volgen de Governancecode Zorg 2022
  • We volgen de Handreiking Kwaliteit, Kwaliteit voor PGB-gefinancierde ouder/familie-initiatieven van Kwaliteit in eigen regie, november 2019

Relevante reglementen

• Organisatie, Bestuur, Commissies en Governance